Rondreis Kroatie

26 september 2022 - Rovinj, Kroatië

24-9-2022

Toen wij vanmorgen opstonden was de lucht nog strak blauw en de temperatuur was ook prima. We hebben zelfs buiten ontbeten. Om 10.30 uur zijn we vertrokken. Een ritje van 50 minuten. Rond 11.30 uur kwamen we aan op de laatste camping in Kroatie. Het was inmiddels half bewolkt maar de temperatuur was nog steeds prima. We hebben een plek vlak aan zee maar helaas iedere keer als wij een plek vlak aan zee hebben zit het weer tegen. Voor de lunch vandaag pannekoeken gebakken, de planning was omdat vanavond te doen maar de weersvoorspelling waren dusdanig dat we het maar de lunch hebben verschoven. In de loop van de middag begon de lucht steeds verder te betrekken en ook de wind wakkerde aan. Rond 17.00 uur begon het te regenen en volgens de voorspellingen wordt het voor morgenavond niet droog, Jammer maar helaas.

25-9-2022

Het heeft de hele nacht gegoten en flink hard gewaaid. Rond 9 uur vanmorgen werd het gelukkig even droog en kon er brood gehaald worden. 'n Half uur later regende het weer. Uiteindelijk hebben we tussen de buien door toch nog even kunnen wandelen en foto's van de wilde zee kunnen maken. Morgen beloofd een iets betere dag te worden, dus afwachten maar. Je merkt overigens dat het seizoen op z'n eind loopt. Er is ruimte genoeg op de camping en in de campwinkel zijn ook diverse schappen al leeg en worden niet meer aangevuld. Verder valt er weinig over deze dag te melden.

26-9-2022

Ondanks alle minder goede vooruitzichten was het vandaag toch een mooie dag. Vanmorgen licht bewolkt en vanmiddag volop zonneschijn. Vanmorgen dus een wandeling langs de kust gemaakt. Er loopt hier mooi wandel/fietspad langs de kust. Vanmiddag lekker nog in het zonnetje gezeten en genoten van de laatste mooie dag van deze vakantie. Morgen vertrekken we richting Nederland. We doen het in etappes en hopen zaterdag weer thuis te zijn

1. Ester:
    26 september 2022
    Hopelijk nog een paar mooie dagen op de terugweg. Doe maar lekker veilig en langzaam. Nederland is alleen maar regen 😢
  2. Betty:
    26 september 2022
    Een goede en veilige terugreis! Bedankt dat we weer met jullie mee konden reizen via deze reislogger. 👍💋
  3. Alette:
    26 september 2022
    Weer een mooie reis achter de rug! Veilige reis terug, hopelijk zit het weer een beetje mee onderweg.😘
  4. Diny:
    26 september 2022
    Bedankt voor jullie schitterende reisverhaal, ik heb er van genoten, een veilige reis terug
  5. Peter:
    26 september 2022
    Goede reis terug! Geniet van elke zonnestraal 🌞 onderweg, want hier zie je die voorlopig niet 🌦⛈
  6. Elly:
    27 september 2022
    Het was weer leuk om op deze manier met jullie mee te reizen. Ik heb een aardig idee van Kroatië gekregen. Een prachtig land heb ik begrepen. Heel fijne en goede reis terug naar huis.